Wednesday 19 December 2007

Segaduses, relvastamata

Lugesin just SJ blogi. Ta kirjutab palju ja hästi. Mina olen viimasel ajal väga luru olnud ja kogunud asju endale/endasse. Kui lõpuks aega saan, siis kirjutan blogisse ka. Mulle meeldib jätkuvalt väikeseid rõõme jagada. Vaikus ei tähenda nende puudumist, vaid aja vähesust.

Kiirustan aeglaselt. Juba kolmandat päeva nikerdan kingitusi, kuid neid on ikka veel hädiselt vähe. Lohutan ennast sellega, et nad on selle võrra paremad ja ilusamad ja vastupidavamad. (Samas pakun kõigele ka garantiiremonti ;)).

Mõtted ekslevad vales kohas. Homod, jaanalinnud, muusikavideo, põgenemine, kaelarihm, hüljatud majad, hõõgvein, labakindad, lumi, naer. Tegelikult ma olen õnnelik ja hetkel hoian üleval oma iga-aastast jõuluvaimustust (mina kuulun veel nende hulka, kellele jõulud meeldivad).

Mulle meeldib teisi üllatada. Positiivses mõttes. Ma üritan tabada inimeste soove ja mõtteid ja värve. Ma olen mõned aastad tagasi isegi õnnest nutnud, kuna minu inimesed olid minu tehtud kingituste üle õnnelikud ja kiitsid/tänasid mind. Ma lihtsalt nutsin.

Aga hetkel ma olen õnnelik ja mul on inimesed, kes teevad mind õnnelikuks ning tekitavad soovi teha neile kingitusi. Küünlavalgus, pärlid, palju väikest nodi... Njah...

No comments: