Thursday 11 September 2008

Naljakad juhtumid

10. Tüütu politseinik- "Ületasin vales kohas teed. Tegin seda aeglaselt, oma mõtteid mõeldes. Teisele poole jõudnud, kõnetas mind politseinik ja ütles viisakalt, et ületasin vales kohas teed. Ma ei suutnud oma mullist välja tulla, ütlesin: ”Ah, ole normaalne!” ja kõndisin edasi. Mõne meetri pärast ärkasin üles ja pöördusin ümber. Politseinik seisis äärmiselt üllatunud näoga ja vaatas mulle otsa"

11. Hallo, kosmos! - "Ükskord helises telefon. Võtsin toru ja aru saamata, kellega ma räägin, küsisin: “Kes ma olen?”"

14. Passipildil näen lihtsalt naiselikum välja... -"Sügaval Vene ajal sai üle Vene piiri äri aetud. Ülemus tuli vastu ja läksime üle piiri. Nii ükskord jälle. Ülem näitab piiril mingile nolgile passi ja see vahib lolli näoga. Ülem käratab: “Mis passid?!” ja jalutab üle. Järgmisel päeval helistas: “Tead, mul oli naise pass kaasas.”"

17. Nii kallis, et kahju loobuda - "Kõndisin kooli suure prügikotiga. Vahepeal vaatasin, et imelik, miks piimapakk läbi koti paistab, aga ei teinud rohkem välja"

19. Laps varakult raha teenima - "Mees viib igal varahommikul mind tööle ja siis lapse lasteaeda. Kui oli ühel hommikul juba nii 15 km oma töökoha suunas sõitnud, kostis tagaistmelt vaikset piiksumist: “Issi, sa unustasid mu lasteaeda viia.” Seda on juhtunud vist juba kuuel korral. Nüüd, kui hakkame lasteaiale lähemale jõudma, kostab tagaistmelt vaid: “Lasteaeda, lasteaeda, lasteaeda!”"

SLOL. Link

No comments: