Monday 22 December 2008

Parandamaks meelt ja keha

tuleb palju vaeva näha. Kontoris toimunud jõulupeost taastumiseks kulus terve nädalavahetus. SSS-teraapia. Aga minu kodu (st minu tuba) näeb välja nagu oleks toimunud plahvatus või rüüstamine. Mul pole lihtsalt aega olnud.

Ka hetkel pean ühe töö ära tegema enne, kui saan koristama-poodlema hakata. Tegemist on suhteliselt nõmeda tööjupiga, sest ma eeldasin, et see on lihtsam, lühem ning ei nõua autoalaseid teadmisi. Alustasin juba õhtul, kuid kuna jäin jänni ja suhteliselt paanilised katsed mõnda noormeest appi saada luhtusid, siis läksin umbes ühest magama, et kell 7 tõusta.

Põhimõtteliselt sain sellega hakkama, kuid unenäod olid seoses saabuvate jõulude, segaduse ja tööga suhteliselt painavad. Eriti üks osa, kuid õnneks suutsin sellele juba rahuldava lahenduse leida ning sellest rääkida hetkel ei soovi.

Põhiosa oli seotud Keeniaga. Selleks, et ma saaksin BMWst hea loo kirjutada sõitsin vanaemaga Keeniasse. Minu põhiliseks ülesandeks oli teha pilte (ilmselt ühe Nikkori objektiiviga, sest ma nägin seda eile).

Päriselus ei roniks ma ilmselt kunagi sogasesse vette, mis kubiseb krokodillidest. Unenäos jõudsin ma ainult väikesteni (peene koonuga krokodillideni). Neid kätega eemale pekstes jõudsin tagasi kaldale.

Kuna ma tegelikult ei oleks tohtinud neid kaldale kaasa vedada, siis meid saatev mees peksis nad puutoikaga surnuks. Meie poole oli teel ka suur krokodill. Keegi kasutas klaasi ja sai ka temas jagu. Mu jalg jooksis verd.

Läksime majja. Järjekordne paanika. Kohutav wasp (ka unenäos oli tegemist ingliskeelse putukaga) oli saanud sääsevõrgust läbi (lugesin eile, et moskiito on kõige ohtlikum "loom" maailmas, ilmselt tänu sellele tuli väiksemat sorti oht ka minu unenäkku).

Wasp oli jõudnud juba maha murda inimpanda. Ilmselt tuli panda South Parki sexual harassment pandast. Järgmisena lendas wasp minu juurde ja tegi seda, mida vahel teevad herilased. Ta sumises mu näo ees, ronis huultel. Sa tead, et on vastik ja kõdi, kuid sa ei tohi silmi ja suud lahti teha.

Ärkasin selle peale, et kass hakkas ilgelt häiriva häälega ulguma. Ta oli liiga kauaks üksi jäätud ning nõudis konservi. Kuna ma ei saa meie kassiga eriti läbi, lasin hiljem ka (meie rikaste ja üliharitud) naabrite näljase kassi tuppa, et ka tema jõulurõõmu saaks.

Ukse taga seisin hõbekuusk. Väga ilus hõbekuust. Ning hunnik linde, kes seemneid pugisid.

No comments: