Monday 15 June 2009

Oi! Oi! Oi! Rabarock!

Kuna olin reedel poole kuueni tööl, siis jõudsime klaasipealinna alles Static-X-i ajal. Vaatma ei läinud. Kuulasime telklast. Esimesel päeval vaatasime Pantokraatorit (meeldis väga. Eriti nende "mustad õied" ja "1,2,2,3,2,2,3, NAISED!") ja KMFDM (saksa industriaal. Uue aja punk, kus müra on olulisem kui lauluhääl. "Tohuvabohu!").

Öösel jõime telklas uute sõpradega veini (Lenny ja õpetaja Veiko) ning kuna minu maitsemeeled olid kuidagi kahjustada saanud ning ma tundsin stabiilset mõru maitset, siis läksime Salmiakkile üle. Tulemuseks poole päevani telgis lebamine ja alles kl 13, peale vihma lakkamist telgist välja ronimine. Minul oli hea olla, kuid minu kaas(maa)lane suutis alles kl 18 esimese uue õlle võtta :).

Päevanaelaks oli kindlasti öösel suhkruvati söömine. Ja MUDA! Muda oli lõpuks piisavalt palju selleks, et tekiks õige mudafestivali efekt. Sex, drugs and Rock'n'Roll!

Teisel päeval vaatasin üksina Zetosid. Robots in Disguise'i ajaks hakkas uuesti sadama ning isegi väike tubli telk tilkus läbi (seega me välja minna ei tahtnud). Kingad sadasid vett täis ja magamiskottide otsad olid märjad. Veinikanistril sulas papp ümbert ära ning hiljem sain ma übercooli hõbedast kraaniga patja ülbelt üle käe kanda.

Anthraxit ei saanud vaatamata jätta. Lahedad sarmikad tüübid, eriti see bassimängija, kes märkide keeles valjemat kisa ja kätemerd nõudis. Kosmikud lasime üle. Ladytron´i ajal karglesin juba mudas. "Destroy Everything You Touch" tuli ära! See on ilmselt minu lemmik Ladytron´i lugu.

No-Big-Silence'it me ka lihtsalt kuulasime, sest ei tundnud vajadust vaadata. Jõime hoopis hooldekodu trepil...mmmahla? Seal olid ka karu, lameda näoga triibuline kass ja tublid sipelgad.

Kogu toredusele pani väärika (mitte vääraka!) punkti mister Gary Numan. Temas oli kõike. 80ndate absurdi, roboteid, autosid, seksi, glämmi, davidbowiet, billyidolit. Veel üks suhkruvatt. Natuke Esko talu imehead fetat tüümianiga ja marineeritud küüslauke. Telk kokku ja Tallinna poole punuma. Ärkasime üles pidurduse peale (me ei olnud roolis :)) ning ronisime läbi ukse sisse tekkinud augu Narniasse.