Thursday 3 April 2008

Maailm

Maailm on hea koht, kus olla. Ajasime neli inimest kokku. Kaks poissi ja kaks tüdrukut, sest ma ei tahtnud midagi teha ja olin muutunud igavaks. Tartu makes me numb. Maailm.


Mina:“Palun kahed kanatiivad ja üks Varblane”.

Tulevad kanatiivad. Varblast ikka veel ei ole.

Poiss:“Hmm... äkki oli sinu taldrikus varblane, mitte kana?”.

Lähen küsima. “Vabandust :) Siin on teie hilinenud Varblane”.


Pole hullu, Varblane, saad andeks. Teine poiss tahab midagi magusat.
Teine poiss:“Palun mulle üks Insuliinilaks” (aka Kirju koer).
Tore teenindaja:“Mis laks?”.


Mina:“Palun veel üks Varblane!”.
Teenindaja:“Varblast enam ei saa, üks komponent on puudu.”
Poiss:” Palun üks Long Island Tea”.
Teenindaja:“Ma lähen vaatan...”.
Tuleb tagasi: “Kahjuks ei saa...”.
Poiss: “ Nad ilmselt arutasid, et mis kuradi asi see on ja leidsid, et Lond Island on liiga kaugel, et seda järgi uurida.


  • WC on kaks potti, üks ei välista teist
  • Hando Runnel
  • Ma ei suuda otsustada, kas minna magama või ei. Remark “Väga oluline informatsioon”


Takso. Pikk tänav. Mingi mersu sõidab meile otse vastu. Vastassuunavööndis. Action! Keerame eest ära. “Hallo! Politsei”. Tagaajamine. Operatiivne info. Vilkurid. Mersu tahab põgeneda. Raatuse ühika juures võetakse rajalt maha. Noormees tuleb autost välja. Tuigub.


Lahkume õnnelikult. Mina ei viitsi olukorda kommenteerida. Tartu teeb mind liiga tuimaks. Taksojuht ja poiss jätkavad juttu trepikojani. Jee.

No comments: