Friday 18 April 2008

Sõnastatud mina

MIND RAHUSTAB TEADMINE KORRAST. Ilmselt selle tõttu teen ma oma Kodu alati perfektselt korda enne seda, kui ma sealt pikemaks ajaks lahkun. Mina ja Kord ei saa olla korraga ühes kohas. Ma olen Kaos.

Ma tajun ohtu kaotada Oma. Tallinnasse tulles saab kõike olema topelt. Minu asjad on üleliigsed. Minu maitseained, teed, šampoonid... Kõike juba on. Piisavalt. Rohkem kui vaja. Minu asjad peavad minema pappkasti. Väikesed Korra mudelid.

Ma ei saa olla samas kastis koos oma taldrikute ja kingaviksiga. Nii palju rahulikkust ja nii palju plahvatavat viha! Korraga! Nagu ikka...

Ma olen vanem kui kunagi varem ja samas nii abitult väikene. See ilmselt ongi mu tänane tõde. Reaalsus, mu väikene õde.

Mu visioon on Kord, mu missioon on Kaose piiramine. Ilmselt ma otsingi enda ellu Veel Suuremat Kaost, et selle najal Oma Korda luua, uuesti üles ja jalule ehitada...

No comments: