Thursday 29 January 2009

LOLOLL

Kiisude ja kutsude hulk on üllatavalt suur isegi minu jaoks :). Igaks juhuks lisan, et ma olen nn koerainimene ja kui ma suureks saan, siis võtan enda 1-2-3 koera ja hakkan hundikarja juhiks. Tegelikult olen ma äärmiselt asjalik linnatüdruk, kes ootab, et palk tuleks. Siis saab jälle poodi minna.

Kummikutele pean ka järgi minema... Minu imekaunid koomiksiga kummikud läksid pooleks. Ma olen sellel teemal juba vingunud, sest jäin märgade jalgade tõttu mitmeks nädalaks haigeks. Nüüd on mul käes mingi paberilipakas, mille eest ma saan endale uued jalanõud valida. Uusi samasuguseid ilmselt enam ei saa. Ja vist poleks mõtet ka... Kahju.

Naljakas asi. Nähes pubi raamaturiiulis karpi sildiga MALE, mõtlesin ma automaatselt - meessoost! Alles peale esimest õlut hakkas mulle tunduma, et see võib olla eestikeelne sõna. Mäng! Male!

No comments: