Monday 19 January 2009

Nii palju hetki, nii palju sõnu

Ma loodan, et keegi ei pahanda. Ma lihtsalt pidin need laused ja sõnad üles kirjutama. Autorid toimetusele teada :).
  • Striptiiribaar
  • Sa sööd mu sõnu
  • Mitsubishi bush
  • Meil on mingi masin. Me ei tea, mida see teeb ning me ei saa seda autost välja.
  • 2 surnut, 3 jalgadeta inimest ja neljast on koopia tehtud
  • Mina olin siin. Ja nüüd oled sina ka.
  • Autod ja patrullid, käituge omavahel ikka viisakalt. Hetkel kohtute...
  • Tuleb vaadata, millised on rohud ja millised haigused, et nimed segamini ei läheks.
  • Kellelgi ei ole mitte ühtegi und, mitte üheski silmas.
  • Ma ei saa rääkida, mul on käsi kipsis.
  • Panime kiiresti kiiruisud jalga.
  • A: Teeks väikese kohvi... B: Aga ilma piimata. Mina piima ei joo.
  • KASETUVI - kaotasin peojärgsel päeval täpitähed ära. Nii kõnes kui kirjas.

No comments: