Friday 13 February 2009

Uuuu!

Kirjutage ka midagi...
Näiteks kommentaare või oma mõtteid.

EILE UNUNES ÖELDA:

Käisin hambaarsti juures. Kl 9 oli aeg. Üks vana plomm võeti ära ning uus pandi asemele. Suutsin kolm korda üllatuda. Esiteks pani arst ümber hamba halli kummist "operatsioonilina" ning raami, mis hoidis mu suud lahti. Teiseks kasutas ta punast kontrastainet (?), mis värvis ära haige koe. Terve hambakoe pealt tuli aga veega loputades ära. Kolmandaks hape, mille abil sulatatakse kokku hammas ja plomm on tumesinist värvi!

Sain 855 krooni vaesemaks ning hambavalu võrra rikkamaks. Siiani valutab. Ilmselt on asi selles, et tuimesti all ei tunne, kui midagi läheb liiga sügavale ning tekib suurem trauma kui ilma tuimestita. Ma olen äärmiselt tundlik patsient. Mul on käed pidevalt "palveasendisse" klammerdunud. Nii kõvasti, et käed lähevad valgeks ning silmad on suured ja hirmunud ning hambaarsti silmadesse naelutatud. Sellisel viisil näen ma peegelduselt, mis minu suus toimub ning ei ehmata ootamatu valu peale.

Teel tööle jalutas mulle vastu daam kahe koerakesega. Šoti terjerid - väikesed mustad taburetid, habemega vanamehed, tulid vastu ning minuga kohakuti jõudes hüppas üks neist mulle varrukasse kinni. Ilmselt oli mu varrukas tema arvates ohtlikult karvane... Ma sain isegi veidi haiget, sest tema jäärapäine kolp lendas vastu mu nukke.

Jaa jaa :)... tänaval kõndides on mul ikka rusikad rullis. Üldiselt oli tegemist ergastava vahejuhtumiga.
I still
love
dogs
more
than
cats
:)

!

2 comments:

Anonymous said...

Ja ma siiski ,ei ...oska sõnadesse panna selle blogi lummavat erilisust. Rrreespeekt.

Bibitum said...

Aitäh Anonymous :)