Thursday 23 April 2009

Teistmoodi teisipäev

  • Leidsin bussipeatuse vihmaveetoru küljest naljaka konksukese, mis meenutas krokodilli. Ma ei tea, kas see tegi "tööd" ning hoidis toru paigal või oli keegi selle lihtsalt sinna toppinud. Pistsin taskusse. Kodus väänasin jalad ja saba sirgeks ning nüüd on ta minu krokodill, mitte mingi suvaline konks.
  • Sain olla 5 min väikese plika emme. Nimelt pöördus plika (nii umbes 2), käed üleval, minu poole hüüdes "emme, emme!". Tahtis sülle. Hiljem tegi ta sama minu isaga, kes ei ole naine :). Ehk siis - not bad. For 5 minutes...
  • Mersu, Mersuga polnud ma juba ammu sõitnud. Eriti sellisega, mille esiistmetel istuvad kaks kiilakat kutti ning muusika röögib nii kõvasti, et kõlarid hüppavad. Metallica. Päris äge oli läbi pimeda linna sõita. Kuni trammipeatuseni.
  • Ajakirjanik kutsus mu teatrisse Rambot vaatama. Viimane etendus pidi olema. Ägekas.
  • Ja koduteel jooksis minu eest mööda siil. Alustasin jälitamist. Ajasin leebelt nurka ning haarasin piku. Taskusse ei pannud. Nuusutasin, katsusin, silitasin, panin maha tagasi. Siil tegi lausa meele heaks :). Öhhöhöö!

No comments: