Tuesday 24 November 2009

Back in business

Eile käisin Lätis. Pool tundi, mis jäi koosoleku ja bussi vahele kulus mööda kaubamaja jooksmiseks. Ma lihtsalt pidin saama need sinakasrohelised Lindexi sukkpüksid, mida Eestis ei müüda. Ja mu töökaaslane lihtsalt pidi saama selle mõnusa sinise kampsuni! Naised...

Koju jõudes olin väga väsinud. Sattusin maniakaalsele koristamise lainele ning pesin ära kõik nõud, mis ette jäid ja enda pesu. Peas kummitas "Sii-sii-sii-sitapead!". Ehk siis üks on loll ja teine on laisk ja mina pean üksi rabama.

Kõik sai pestud ja õigesse kohta pandud. Kui minu kord kätte jõudis oli soe vesi praktiliselt otsas. Nahuiiiii! Riided olid hunnikus. Sokid tagurpidi. Voodipesu tahtis vahetamist. Homseks oli vaja midagi otsida. Ja siis ründas mind voodi! Tehes mulle antud hetkel täiesti ebaõiglaselt haiget. Tulemuseks hüsteeriline nutt.

Väikesed tuleb ikka õigel ajal magama lasta, sest muidu väsivad nende käed, jalad ja pea ära.

No comments: