Tuesday 22 November 2011

2011

Sõitsin laupäeval Pirita poole. Terve tee oli täis suuri siniseid silte LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP! LÕPP!

Halb hakkas. Ja kurb! Nüüd on muidugi kahju, et ma sellest pilti ei jõudnud teha... Sest ma ise olin loll ja ise olen vihane - tegin poes salaja pilti ja pillasin fotoka maha - nüüd on pataka luuk katki ja selleks, et pilti teha peab seda väga ebamugavas positsioonis kinni hoidma.

ÕNNELIK LÕPP? Aaa, see oli teaser! Nõme teaser! Lõpp hea, kõik hea? Nagu maailma lõpuga ähvardavatest usuhulludest vähe oleks! Võtke jah töötute ja haigete raha ära - siis te näitate vähemalt oma õiget palet!

Mina oleksin andnud inimestele pigem rõõmuvitamiine (kole reklaam!). Ehk kasutaanud teaser'ina hoopis hüüdlause esimest poolt. ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK! ÕNNELIK!

2 comments:

Karl said...

ÕNNELIK kõlab palju paremini tõesti!

Aga millega siis õigupoolest üldse tegu on?
Ma olin trollis täna ja keegi vanem härra hakkas kõva häälega ka kommenteerima:
"LÕPP LÕPP LÕPP, MIS SEE SIIS TÄHENDAB?!" "ÕNNELIK LÕPP? MA EI SAA ARU!"

aga ma nägin väikest silti "Täitsa lõpp" suurema LÕPP sildi all.

Bibitum said...

Tallinn aitab. Õnnelik Lõpp on 22.12. Täitsa lõpp on kinos.
http://www.tallinn2011.ee/onneliklopp