Friday 30 October 2009

Armunud väiksesse endasse

Sattusin lugema oma 2007. aasta postitusi ja olin siiralt üllatunud! Ma nägin ja arvasin nii palju. Ma teen seda jätkuvalt. Lihtsalt aega on vähem. Toonane (kas see on normaalne sõna?) töökoht võimaldas pikkade postituste kirjutamist. Praeguses ei ole mul seda lisaenergiat ja kirjutamisnälga, sest minu eneseväljenduse ja -teostuse vajadused saavad jooksvalt rahuldatud. Tulemuseks postitused, mis meenutavad Twitteri sissekandeid.

Ma ei ole kunagi olnud nii intiimselt, naiivselt ja kohati isegi labaselt avameelne nagu üks neist blogidest, mida vahelduva eduga jälgin. Ma ei taha ega tohigi kirjutada kõigest mida ma näen, teen ja kuulen. Ma armastan ka saladuste hoidmist. Ma armsatan seda, kui inimesed usaldavad mind piisavalt selleks, et oma hingelt midagi ära rääkida, koormat jagada. Ja ma olen hea saladuste karjane. Ning minuga saab minna luurele. Sest mul on nuga ja hea stiilitunnetus :).

Suure sotsialiseerumise käigus lähen kohe poodi ostma valget veini, mida mitmed töökaaslased on soovitanud ja suitsu, et pidulikult reedet tähistada. Täna on Eneli sünnipäev. Homme vedeliku performance, zombie walk ja halloween´i pidu. Pühapäeval zelluturg, Rotermanni turg ja ringkäik KUMUs. Cheers!

Video kallitele blogilugejatele: QOTSA

No comments: