Thursday 22 October 2009

Unistest nägudest

"Unenägudega uni on inimesele vajalik emotsionaalseks puhkuseks, ka sellest une faasist ei tohi loobuda. Pidev sügava une faasi puudumine tekitab mitmeid probleeme, unehügieeni täielikust eiramisest võib tekkida ka depressioon või stress. «Mis siis saab, teavad noored ise kõige paremini – koolis ei lähe enam nii hästi, tekivad mälu- ja kontsentratsioonihäired,» ütleb Veldi." Unest

Minu emotsionaalsed puhkused on küllaldki põnevad. Enamasti näen unes vähemalt ühte töökaaslast. Mingil määral tulevad ka projektid unenägudesse. Nt stend piltidega, kus olen mina koos isaga jänesekostüümis ja hoian käes hiiglaslikku küülikut. Vajadus hankida firmaomanikule hõbedased Klementi teksased, sest ta ei talu enam oma lillelisi (loomulikult on tegemist mehega). Täna nägin unes tähelepanust väsinud omanikku, kelle lennukit keset teed kuldseks värviti. Minu korterikaaslane soovitas tal inimesi üllatada nudismiga.

Veel meenub känguru, kes soojendab basseinivett tagumikust väljuva sinise leegiga. Suured ahvnenad väikeses akvaariumis. Kollase konna surm ja tema matmine muinsuskaitse all olevasse majja, kus toimub samal ajal kontsert.

Ja vahel ma naeran magades.

No comments: