Thursday 28 August 2008

Piret Järvis - elav legend

Kohtasin bussipeatuses meest, kelle käes oli Piret Järvise pildiga raamat. Ta küsis, et kas ka mulle tundub, et nad on ühte nägu. Ta küsis üldse palju küsimusi, vastuseid aga oodata ei tahtnud. Ta küsis näiteks seda, kas ma tean, kus Piret lapsena elas, mis on ta vanemate nimed, millal ta jälle esineb ning kas ta autogrammi annab. Tema teadis.

Piret elas lapsena Liiva tänaval ning kui ta oli 1,5aastane, siis ta ronis sellele mehele sülle. Näppis tema nina ning sosistas kõrva sisse "onu, kalli, kalli". Mees ei teadnud, miks ta nii tegi, veel vähem mina. Lenna olevat eile raekal esinenud.

Kõik oli väga tore, kuid ma olin seda mees juba ühe korra varem näinud ning teadsin ka Nancy hobusest ning sellest, et see mees tunneb ka teda väga hästi. Tuli troll. Trollist väljus blond tsikk. Mees tuiskas talle järgi, et teha kindlaks, kas tegemist on Piretiga. Kahjuks ei olnud. Better luck next time...

No comments: