Friday 29 August 2008

Travis Fimmel

* Hmm... Tegin veel ühe testi. Millised-mehed-sulle-meeldivad testi olen ma ka varem teinud. Tulemuseks jällegi Travis Fimmel. Blond ilusmees. Liiga blond, liiga nuku, kui aus olla... Samas Tarzani element on nagu olemas :).

* Kas Riisipere rong Pääskülas peatub?
Ikka peatub! Kus ta pääseb.

* Konflikt kahe eestlase ja venelase vahel. Venelane alustas jalaga löömist juba perroonil. Rongis olid eestlased vagunis ja venelane vahekäigus. Kordamööda tõmbasid nad ukse kinni ja lahti, eesmärgiga lüüa või vältida pihta saamist. Venelane: "Fašistid! Fašistid! Ma olen venelane! Te olete fašistid! Hitler! Fašistid!". Tondil läks mees maha ning minu vastas istunud keskealine mees "tellis" uhkele venelasele politsei. Ma poleks imestanud, kui tema lahkumisele oleks järgnenud aplaus. Kord kui Tallinn-Tartu rongi tualetist narkomaan välja visati, aplodeeris terve vagun. Inimesed on imelikud.

* Vabandage, preili. Te olete oma suka tagant ära lõhkunud

* HENDRIKU USSINAHAST KINDAD

No comments: