Monday 17 November 2008

Nädalavahetuse parimad palad

Kas NOKU oli täiesti umbes? (Mingi tibi tänavalt)

Ebatavaliseks tegi laupäeva hommiku voodi ees lebav sumbuti. Või on summuti parem? Mina ütlen enamasti summuti... Paari minuti jooksul olin isegi nõus tunnistama, et ma ilmselt võisin selle ise kohale vedada. Ajurünnak lõppes tõdemusega, et nii see olla ei saanud ja enne magama minemist seda polnud. Hommikul selgus, et see saabus bravuurikalt koos jalahoobiga vastu ust :). Kassid murravad maha linde ja närilisi ning tulevad oma saagiga peremehe ette eputama. Inimesed murravad autosid ja veavad trofee koju :).

Laupäeva hommikul (!) otsustasin poodi minna. Stockmanni. Üle nelja aasta. Selleks, et mul liiga hirmus ei hakkaks, sõin ära kaks võõrast Rakvere viinerit. Viinerid on külmalt suht hirmsad, sest jätavad keelele jahuse kihi. Jalutasin mööda tänavat ja lällutasin peas mõtet: "Leidsin üles peidetud rasva".

Sõitsin trammiga ja kaanisin sisse terve pudeli jääteed. Minust vilksas mööda mingi reklaam. Ma ei näinud, mis seal kirjas oli, kuid mulle tundus, et seal peaks seisma: "Otsime kindlustusmuuseumisse arsti".

No comments: