Saturday 9 May 2009

Laupäev

  • Vihm peale tormi. Saab lõpuks rahulikult hingata. Sain prillid kätte (Fendi F610).
  • Äärmiselt jaburat vaatepilti nägin Mustamäel Magistrali juures :) - tuulest ja vihmast kägarasse tõmmanud vihmavarjuga mammi kõndis mööda teed ja möirgas. Ilmselt vihast ja nördimusest vihma ja varju pärast :)
  • Lyra on minu lemmikpliiatsite tootja. Täna nägin Seppälas, et nad teevad ka silmapliiatseid.
  • TTÜ raamatukogu on imeilus! See on nagu sügisene veelomp rabas, mis on kaetud õrna jääkirmega.
  • Nõmme turg on samuti ilus ja armas. Varsti tehakse idamaine turuhoone ka korda.
  • Turust paar sammu keskuse poole on kommipood, mis teatab, et "komm on parim ravim kurbuse vastu". Samas majas on mingil põhjusel ka alkoholipood...
  • Täna vedas mul aga lausa nii palju, et juhtusin nägema ka läbi Nõmme sõitvat musta lipu mootorrattureid.
  • Bussis istus minu vastas tüdruk. Täitsa kenake. See, mis mulle aga kõige rohkem muljet avaldas oli ilus hambajäljeline arm otse silmanurgas.
  • Karkudega mees, kes ei jõudnud bussipeatuseni kõmpida võeti otse koduväravast peale. Mul on alati hea meel, kui bussijuhid sõbralikud on ja ootavad ära need, kes oma kopsud kinni ja veremaigu suhu jooksevad. See näitab, et lootust veel on :).
BB with love

No comments: