Friday 22 May 2009

Linnufetish

Märkamatult ostan ma kokku või vaimustun asjadest, millel on linnud. Järsku avastasin, et ainuke maal mu toa seinal kujutab kajakat. Ehted, suled, riided, kujukesed, WC-paber... Isegi pesukaitsmeid on võimalik linnupildiga saada!

Kord, ilmselt aasta tagasi kukkus taevast alla kajakas. Mulle öeldi siis, et kajakas suri vanadusse ning kukkus alla. Esmaspäeval nägin töökohast välja astudes varese tiibu. Tegime veel nalja, et see on meie maja kohviku uus suvemenüü. Linnupete.

Vabakal üritasin erinevatele "tibudele" läheneda, kuid nad lendasid ära. Viru juurde jõudes nägin suurt, suurt kajakat Viru bussipeatuse vastas asfaltil. Ta oli juba surnud kui mina kohale jõudsin. Rääkimata sellest, et ta oli 2D. Ilmselt väsis ka tema lendamisest ära...

Ja mis kõige lahedam! Hesburgeris oli tšilliv tuvi, kes sõi laua alt pihve ja friikartuleid! Kui ma suureks saan, siis võtan endale paabulinnud!

No comments: