Thursday 21 May 2009

Mmm...

Magenta. Magnum. Magma. Magnet. Magnetism. Ma lausa tõmban naljakaid inimesi ligi :). Paar nädalat tagasi möödus minust vihma ja tuulega tädike, kelle vihmavari oli moodustanud väga abstraktse kujundi. Minuni jõudes möirgas ta esimest korda "Õghhh!" ja möödudes veel korra "Õgghh!" Mina oleksin ka nördinud ja vihane, kui MINU vihmavari minu vastu pöörab ja ilm on sitt, sitt, sitt!

Paar päeva tagasi kohtasin teel poodi meest, kes kandis süles musta prügikotti. Ma ei tea, mis selle sees oli, kuid see tundus raske. Minuni jõudes ta möirgas või urises. Aarghh! Ilmselt otsis mõistmist ja kaastunnet, sest üksi urisemine ei anna sama efekti. Ka üksi vaikimine on vähem kõnekas kui seltskonnas sooritatud vaikimine.

Ja kui käes oli Raju Reede, siis urisesin ka mina :). Kuna ma olin "keti otsas", siis ma sain endale lubada kurja koera käitumist. Ma tegin nagu ma tormaksin inimeste poole, urisedes ja lõrisedes. Kuid võta kinni! Kett hoiab tagasi. Ma üksi ei julgeks nii teha. Mul peab ikka keegi kaasas olema, et ma avalikult oma loomalikumat (kõlab nagu loomulikumalt. Onju?) külge näitaksin.

Lase loom välja!

No comments: