Sunday 6 September 2009

Pangad on valvel

Pahad inimesed üritavad massiliselt heade inimeste pangaandmeid kätte saada. Eile juhtus see Päkapikuga. Kui ta oma SEBilt raha tahtis kätte saada, sõi automaat kaardi ära. For your own good. Pangas räägiti sellest, et petturid paigaldavad aparaate aparaatide külge ja kui kohe kaarti kinni ei pane, siis võid rahast ilma jääda. Vastu saab asenduskaardi.

Tahtsin hommikul turule minna, kuid otsustasin enne R-Kioskist läbi käia ja uue kuukaardi osta. Sain vastuseks "Tehing ebaõnnestust". Pangaautomaat ütles: "Kehtetu kaart". Kappasin Viru keskusesse, kuid sealt ma Swedi ei leidnud. Helistasin panga infotelefonile. Meeldiv tädi tutvustas mulle olukorda. Sama olukorda, mis Päkapikul. Pahalased võisid minu andmed saada. Kappasin läbi vihma Sikupilli keskusesse (sest Lasnamäele ma minna ei tahtnud). Sain asenduskaardi ning lõpuks võimaluse turule maisiTÕRVIKuid ostma minna.

Tõmmud poisid suutsid mulle ka veerand arbuusi maha müüa. Tiimitööga :)! "Kas sa oled sama magus kui see arbuus?", "Neiu, kui sa ostad saad minu kauba peale kingituseks!" jne. Hea idee ja müügitöö väärivad tasu! 22 krooni.

No comments: