Tuesday 29 September 2009

Täitsa sassis olen ma :)

Lähen korraliku inimese kombel u kl 23 magama, kuid ärkan kl 5-6-7 korraks üles, et tervitada uustulnukat ja veel paar tundi veel voodis veeta. Peaaegu 8h nihkes elurütmid :).

Hommikud on aga siiski meeldivamad kui varem (siis kui ma u kl 2 magama läksin). Hommikul lappan vajalikud asjad kaasa, mõnikord kirjutan laua peale kirja, ja tõttan välja.

Trammi ma pigem vädin, sest ta peatub liiga kaugel. Bussidest on ideaalne nr 5. Kui ma tänava otsale jõudes bussi märkan, siis tasub veel joosta. Enamasti jõuan.

Viimasel ajal läheb bussil peatustes kauem, sest reisijate hulk on suurenenud. Kiludena seisvad inimesed peavad igas peatuses maha astuma, et tagumises reas seisjad maha lasta ning ruttu tagasi, et mitte oma kohta kaotada. Nõrgemad tüübid ei mahu isegi peale... Mina ei ole kunagi nõus maha jääma, sest mul on alati kiire. Yeah!

No comments: