Thursday 2 October 2008

Perma-gray skies for two-thirds of the year

Yeah! Umbes selline meil ju ongi... Siin õpetatakse energia talletamist ja energilisena püsimist. Bla-bla nagu ikka. Pressi endale värsketest ja õnnelikest apelsinidest mahla. Planeeri oma aega. Maga piisavalt. Tegele joogaga. Käi jalutamas.

Mul ei ole selle jaoks aega. Ma jalutan palju, kuid enamasti mingil põhjusel ja kuhugi. Aega ja raha ma planeerida ei oska. Tahaks küll energiline olla. Tahaks tahta udusel ja hallil hommikul jooksma minna. Tegelikult üritan hoopis lõunani magada ning koleda ilmaga toas püsida. Voodis!

Mulle meenus, et mul on kodus olemas mahlapress, mida pole kordagi kasutatud. Sest see on tüütu. Nagu ka köögikombain, mis teeb oma töö ära 20 sekundiga ja määrib selle aja jooksul ära kõik oma 100 detaili. Parem pigistan peos või viilutan!

Kui viitsin, siis ostan 18 apelsini ja vaatan, kas sellest ikka saab liitri apelsini mahla nagu väidab üks reklaam (mille VO on äärmiselt tüütu iniseva naisehäälega peale loetud).

Cheers!

No comments: