Saturday 23 January 2010

Nägin unes:

See oli väga huvitav kulgemise unenägu. Linnas jalutamine. Mingitesse uutesse baaridesse sisse astumine. Avarama kohani jõudes rääkisime erinevatest pankadest ja sellest,kuidas Swedbank ikka totaalselt siga keeras. Just sellep on KK raha riigi pangas BDF (mis minu maailmas seostub NIVEAga). Unes sümboliseeris selle panganime B täht Baltic´ut ja F Fund´i. Keegi ei teadnud, mida tähendab D, kuid ma sain tähtsalt seletada, et tead ju küll, see on nagu investeerimine (oleks pidanud olema hoopis pihv - BIF :)). Me pidime kuhugi minema. Meie teele jäi suur madal hall kandiline maja. See asus veidi Lutsu raamatukogu ja Taverna kandis, kuid samas pidi see olema Tuleviku Tallinn. KK läks automaadi juurde. Tema usaldusväärse panga ainsaks miinuseks oli see, et raha väljavõtmine maksis 400 krooni. Sittniff. Suur hall monstrum oli loomulikult turistimagnet - šokolaadiautomaat (mille sees asus ilmselt tehas) -nagu McDrive. Käi tiir ümber maja ära ja vali välja oma lemmik. Kõige odavam, allahinnatud šokolaad maksis 52 krooni. Ma ei olnud huvitatud. Järgmine atraktsioon seal samas lähedal oli kõrge rauast liumägi. KK ja veel mõned inimesed ja lapsed ronisid sinna otsa. Hetkeks moodustasid nad draakoniga võitleva Püha Jüri. Üüü... diip. Nad hakkasid ükshaaval alla tulema ning mingil põhjusel pidin mina nad redeli pealt alla tõstma. Nad hüppasid mulle sülle ja minu konveierlindi ülesandeks oli nad enda kõrvale maha tõsta. Ühe poisiga läks aga halvemini. Ta pea käis korra taha ning talle läks šokolaad kurku (keegi siis ikkagi ostis šokolaadi!). Ta tahtis juba nutma hakata. Ma kartsin, et saan riielda, kuna ei olnud suutnud oma ülesannet täita. Kui poiss jälle vertikaali sai, siis tuli tükk kurgust ära. Ma küsisin poisilt, et kas ta tunneb, kuidas šokolaad on nüüd pehmem ja nurgad ümaramad, et ma tean seda tunnet, sest ka minuga on nii juhtunud. Poiss tundis. Järgmine stseen: teine väike poiss tahab pissida. Selleks, et seda teha toetab ta oma käed vastu liumäge ja venitab seni kuni väike till püksist välja vupsab. Kõik kohad oleksid teda täis! Täiskasvanud tormavad appi! KK hoiab tilli paigal, mina riideid. Samal ajal kuulen loengut teemal, kuidas ma ei tohiks selle linnaga leppida, et ise ma veel ütlesin, et mulle ei meeldi see ja ei meeldi see ja nüüd olen kõigega leppinud. Uskumatu! Eelmistest asjadest üks oli alastus, teine vist "käte määrimine"/käte määrimine. Ma ei tea, mida see kõik tähendab, kuid see oli üllatavalt normaalne unenägu :). Pangaasi on ainuke, mis "meigib senssi", sest sellest sai 2 õlle ja 2 veini kõrvale räägitud.

No comments: