Sunday 3 January 2010

Osavusest

Venitasin 2rkamisega nii kaua kui v6imalik. Vaatasin voodist ANTM 12. hooaja viimaseid osasid. Alustasin hooaja vaatamist juba mitu kuud tagasi, kuid sain siis v6itja kogemata teada. Turn off. Mulle meeldisid London ja Fo... S6in kinost yle j22nud komme ja tegin plaane, mis aitaksid edasi lykata t66 tegemist (t2pselt nagu Bernard "Black Books"-ist). Nimelt suutsin j2tta kuue teksti t6lkimise ja toimetamise 4. jaanuarin hommikuks. Hetk tagasi selgus, et olin endale manusega saatnud vaid osa neist. Lucky me...

Yheks t66 edasi lykkamise v6imaluseks valisin j2nese skeleti pildistamist (v6imalik, et siiski korjuse...). Kaamera oli, j2nes oli, valgust piisas. 6ues selgus, et j2nes on ikka liiga nublu ja kaob lume sisse 2ra. Viskasin ta s6nadega "V2ga tubli oli!" biolagunevate j22tmete kasti, sest p6llumajanduslike j22tmete kaste linnas ei ole. Tegin pilti hoopis majast ja j22purikatest.

Kui kylmaks hakkas minema, tahtsin tagasi tuppa radika k6rvale sooja, kuid ei saanud! Mul l2ks uksest v2ljudes meelest, et mul ei ole uue ukse v6tit. Ainsana. Ju ma siis ei v22rinud seda... Telefon, rahakott, sall, suitsud ja rinnahoidja olid toas luku taga. MC ei reageerinud vastu akent tagumisele ja lumepallidele. K ei paistnud kodus olevat. MMi aknast ei paistnud ka yhtegi pead.

Kiirk6nni abil sooja saades tormasin Ylemistele v6tmete j2rgi. Teel tegin veel m6ned t2iesti valed, kuid minu arvates geniaalsed pildid. Sest ma oskan ju vaid nupule vajutada... Mulle meeldibki kui midagi n2ha pole ja on vaid tuledest tekkinud joonte virr-varr. Ja kui ta mulle veel sellest r22kima tuleb, et "Nyyd teed sa ennast kyll ise lollimaks", siis ma v6in talle kallale minna. Nt s6nadega.

No comments: