Saturday 13 February 2010

Propa ja Sinku-Vinku

  • Pane Volki juurde! (Volkonski) VOLKI JUURDE!
  • Nii väikest Lindat pole meil kunagi olnud (30 aasta jooksul!)
  • Mul on õudselt kahju, et meil Propa pükse pole... (purjakil ja uhke kõhuga Linda rebis endal laval pluusi seljast, et panna selga rindade näitamise eest saadud Propelleri T-särk)
  • Minu tähelepanek: Palju kiimlevaid kiilakaid, kes satuvad igasuguse liha nägemisest ekstaasi...
  • Kuulake seda lugu plaadilt. Plaadil on alati peale seda aplaus (väga armas aplausi nurumine imo)
  • Meil on väga palju raha, me võime osta selle eest väga palju alkohoolset viina ja alkohoolset õlut. Kuid me ei tee seda (järgnes "see on meie punker, punker, PUNKER!")
  • Publiku tungival soovil. Sama lugu, kaks korda kiiremini. (lalalalallalalalala!)
  • Ma tahan TIINAT!
  • Lenna, miks lasid pildistada ennast paljalt. Pealegu veel täitsa alasti. Lenna, pane kohe riided selga tagasi.
  • Te olete päris palju saanud oma raha eest, see, mis hakkab tulema on TASUTA!
  • Minu tähelepanu eest võitlevad siledapäistest noormeestest üks soovis mu tädilt teada: "Miks te oma tütart niiviisi kaitsete?". Teine olles solvunud ära ajamisest: "Ma lähen ära, ma ei meeldi su sõbrannale" (ilus kompliment minu 40+ tädile)
  • Mis te passite! Lähme ööbaari! (saarlased noh!)

No comments: