Wednesday 7 May 2008

Ajastusest

Mul on ideed, plaanid ja unistused. Neid on palju. Mõned on utoopilised, teised ei ole. Ühendavaks lüliks on aga tihe sõltuvus minu poolt paika pandud ajagraafikust.
It's all about the right moment, baby!

Ilmselt olen ma lihtsalt ära hellitatud. Olen harjunud saama seda, mida ma tahan, siis kui ma tahan. Liiga kiiresti, liiga lihtsalt, liiga vähe väärtustades... And I want it now... I want it now...

Ma ei plaani suuri asju. Ma ei kirjuta kalendrisse maja, autot, last. Ma plaanin hetki - rõõmu, romantikat, põnevust. Mul tuleb tihti pettuda, sest ka teistel on plaanid ja oma elu. Lapselik kurbus ja trots. Nunca más!

Ma saan aru oma rumalusest ning tihti pakub see mulle nalja. Aga kui õige hetk läheneb. Käigus on kogu minu oskuste arenal. Plaanid on paberil. Käin nagu metsloom puuris edasi-tagasi. Ebaõnnestumine on nagu löök vastu kõrvu. Hetkeks on valus, tuikamine kestab tunde ning silmad on märjad.

Grow up!

No comments: