Thursday 15 May 2008

Neljapäev, neljapäev on see kõige hullem...


Täna joome teed, homme valitseme maailma
. Nagu ikka. Eriti neljapäeviti. Neljapäev on muutunud uueks laupäevaks.

Tänane päev hakkas koledalt. Ma läksin magama u kl 3. Tahtsin minna varem, kuid ei jäänud magama. See on viimasel ajal suhteliselt tavaline. Ma pean oma aju maha jahutama lugedes mingit kollast paska. Cosmo is my poison :)

Plaanisin magada 8 tundi, kuid viimasel ajal see mul enam ei õnnestu. 10-12 h on tavaline. Kui ma kella peale üles ärkasin kl 11, sadas padukat. Kardinad olid akende ees, ma ei näinud seda, ainult kuulsin. Tundus külm ja märg. Liiga külm ja märg selleks, et ärkvel olla ja ka selleks, et üksi voodis olla. Magades see eriti ei häiri.

Kui ma kl 13 lõpuks üles sain oli väsinud olla. Vihma enam ei sadanud ning ma sain öösärgis tänaval hängida, et ajaleht postkastist ära tuua. Ja siis ma hakkasin teed jooma :)

Ja ma joon ikka veel teed. Green Tea Orient. Veider tee, mis maitseb vürtsikalt, mõjub narkootiliselt ning muudab tuju heaks :). Aniis, aniis, absint. Koirohi! Ja kõik läkski hästi.

Ootan teid siin, mitte seal.

No comments: