Wednesday 7 May 2008

Kirjutamisest

Ma armastan kirjutamist. Talletamist. Jagamist.
Mõte ja idee saab olemasolevaks vaid läbi selle vormistamise ja läkitamise. Samas kahtlen teiste võimes mind oma vastustega rahuldada. [Ma tean. Ma olen vastik egoist]

Kümnete ja kümnete mõtete edastamine, materialiseerimine ja realiseerimine. Ma kirjutan liiga pikalt. Liiga tihti. Kuid õnneks mitte liiga paljudele. Ainult erilistele :). Hullud otsivad sind!

Kõige erutavam on see, kui ekraanil on kastike, mille sees on tekst "Pole ruumi uutele sõnumitele. Kustuta..". No ehk panin veidi mööda, kuid sõnum on sama. Selleks, et saada midagi uut, tuleb millestki vanast loobuda. Ebameeldivad valikud...

Poolikute dialoogide meenutamine.
Emotsionaalsed edetabelid.
Kustutan? Jah.
Ootus.
Vibratsioon.
Teadmatus.

FUCK! JÄLLE TELE 2!

1 comment:

Bibitum said...

Kastis on: "Lühisõnumite mälu täis, kustuta sõnumeid".