Friday 18 July 2008

Inimesed on vahel nii armsad :)

Rebasekutsikas käis ühe inimjõmpsikaga mängimas. Tore artikkel. Kommentaarid on aga veel toredamad.

Kommentaarid:

aga, 18.07.2008 10:00
minuga juhtus ka selline asi kord. Olin õues ja grillisin omale õlle kõrvast. Korraga jooksis õuele rebasepere ja hakkas mängima, jäin seda imet vahtima ja ei pannudki tähele, teiselt poolt lähenesid grillile hundid. Olin rebaste tembutamisest nii lummatud, et ei märganud selja taga toimuvat alatut kuritegu. Kui juhuslikult grilli poole vaatasin siis märkasin õudusega, kuidas 4 hunti minu pidusööki sisse pakkisid ja ennast minekule sättisid. Tõstsin suurt kisa ja tahtsin pahategijatega võitlusesse asuda. Aga siis ründas mind ootamatult rästik, kes mu jalust aheldas. Nii ma siis pidin räsriku poolt aheldatuna vaatama, kuidas see kuritegelik grupeering metsa poole silkas. Kui kaineks sain andsin asja ka politseile uurida aga nemad ei suutnud varaste isikuid tuvastada. Looduses pidi palju selliseid loomade grupeeringuid ringi liikuma, kes lihtsameelseid inimesi röövivad.

Fortuna, 18.07.2008 10:21
Normaalsed metsaloomad ei mängi lastega.

hakim, 18.07.2008 10:32
Ära valeta mängivad küll. Minu õuel käivad ka rebased ja jänesed lastega mängimas. Oled üks luiske lugude vestja

to aga, 18.07.2008 10:34
minult varastas karu kord ämma ära ja pole tagasi toonudki.
Olen isegi täheldanud erinevate liikide koostööd nii et su lugu mind imestama ei pane

to crissu, 18.07.2008 10:47
sa oled ilmselt linnast pärit. Maal on selline asi tavaline
ja ei ole sugugi veider. Elan ise ka metsa ääres ja minu õue peal käib juba mitmendat aastat põder jalutamas ja heina nurumas. Vahel tulevad hundikutsikad koertega mängima. Ja varesed käivad kanade toitu varastamas, kui ei usu tule kaema, kuidas kanad ja varesed koos kausi kallal on. Mu motika külgkorvis elavad oravad, kes sõitu minnes lõbusalt üle ääre piiluvad. Maal elavad loomad harmoonias inimestega. Aga mitte nagu linnas, kui rebast nähakse siis on see suur uudis.

Peeter, 18.07.2008 11:04
Elan linnas meie ühistu õel käivad ka rebased lastega mängimas. maja rahval hea vaadata kuidas rebased ilusasti lastega hullavad. Kui õue lähen siis lendab alati mu õlale kajakas, kes hakkab mu peast täisid otsima.

loomaaed, 18.07.2008 11:09
mul 1 päev käis pesakonna siil akna taga, kutsusin tuppa ja tagusime mitu tundi doominod, a see raip jõi kogu mu viina pärast ära, ülbe tüüp

Ka maalt, 18.07.2008 12:46
_to crissu, 18.07.2008 10:47
sa oled ilmselt linnast pärit. Maal on selline asi tavaline
ja ei ole sugugi veider. Elan ise ka metsa ääres ja minu õue peal käib juba mitmendat aastat põder jalutamas ja heina nurumas. Vahel tulevad hundikutsikad koertega mängima. Ja varesed käivad kanade toitu varastamas, kui ei usu tule kaema, kuidas kanad ja varesed koos kausi kallal on. Mu motika külgkorvis elavad oravad, kes sõitu minnes lõbusalt üle ääre piiluvad. Maal elavad loomad harmoonias inimestega. Aga mitte nagu linnas, kui rebast nähakse siis on see suur uudis._


Kõik tundub loogiline, kui need oravad välja arvata..

to ka maalt, 18.07.2008 13:03
kas sa alatu lurjus tuled väitma et ma valetan. Tule külla ja ma naätan sulle oravaid külgkorvis.

No comments: