Friday 18 July 2008

Mulle Mart Sander meeldib

"Need, keda huvitavad asjad mida ei saadeta korda peenisega, on teretulnud edasi lugema!". Link. [Parimad jupid (IMO) Delfi kommentaatorite intervjuust Mart Sanderiga.]

Tahtsin küsida, et kas te olete oma saatejuhi rollidega rahul? Peaksin lisama siia, et kõik saated, mida te juhtinud olete on minu meelest lihtsalt tülgastavad olnud /.../
-
Teile kas meeldib väga tülgastuda, või on teil teleka pult kadunud et kanalit vahetada. /.../

Kas teile on tuttav mõiste — enesekriitika?

- Olen kuulnud. Ilmselt peaksin ka teile tutvustama.


Kas on sul raske olla elus ise?

- Siiamaani on õnnestunud. Kuna ma pole keegi teine olnud, ei oska võrrelda!

Kas Teil koer on või mõni muu koduloom?
- Olen elus mitu suurt koera üles kasvatanud, ja kasse ka. Esmakordselt ei ole uuel aastatuhandel minu korteris ühtegi looma. Tõsi, on üks suur ja väga delikaatne ämblik, kes öösiti mul üle seina kõnnib. Ma ei tea kuhu ta läheb.

Mida arvate neist lapsevanemaist, kes panevad oma pojakesele nimeks Mart-Sander?
- Ma arvan et neid pole tegelikkuses olemas!

No comments: