Wednesday 30 July 2008

Kollane, kollane allveelaev

Bussifirma: sohvrid tuleb enne reisi läbi puhuda. Link
- Läbi puhuda? Kas sellest on abi? Ja kui on, siis mille jaoks?

Anna-Maria Galojan pettus saatanlikus sõbrannas. Link
-/.../
Mu hea sõbranna, või vähemalt keda ma selleks pidasin, jagas mu kirge päikeseprillide vastu. Meil oli tore käia koos päikeseprillidega ja ilma, neid kinkida teineteisele ja lihtsalt koos olla,” pajatab Galojan /.../
- Segane, naljakas ja veidi hirmutaäratav artikkel neiust, kes valimiste eel vibu vibutas ning lubas kõik valijad õnnelikuks teha (lõpuks tegi õnnelikuks iseenda, kantides raha kõrvale, et Armanit ja Guccit vms osta).

Andrus Värnik seikles naiste tualetis. Link
- Värnik mulle ei meeldi. Antud juhul on talle siiski liiga tehtud. Mees tahtis sittuda, kuid paberit ei olnud. Mõttetegevus viis ta naistele mõeldud tualetist paberit tooma. Ma ei nimetaks seda seikluseks, vaid probleemi lahendamiseks olemasolevate vahenditega. Pealegi
ronivad naised meeste kabiinidesse ka, et line-ride'i vältida või paberit hankida!

Õhupallidega lendu läinud kirikuõpetaja leiti surnult. Link
WTF? OMG! Mida Jumal asjast arvas?

VÕRDLE:

Ameerikas tuvastati värviliste õhupallidega lennanud preestri surnukeha. Link
- Leiti ja tuvastati tähendavad erinevaid asju. Lootsin, et kolmas väljaanne on veelgi "täpsem" ning lisab juba pealkirjas ka lendpreestri poolt kasutatud õhupallide värvikoodid. Kahjuks pidin pettuma. RIP

KOKKUVÕTE:
Möga on kohutavalt palju. Enesehaletsus tuleb lausa peale, et ma kogu selle pahna läbi lugesin. Delfit sirvides on vähemalt paar pärlit garanteeritud. Kõige rammusam on 110_112 rubriik. SLÕhtuleht on litsakalt kollane, Postimees melukalt teaduslik ning EPL, kurb tunnistada, lihtsalt igav. Pisar. Pisar.

No comments: