Tuesday 19 February 2008

Asjadest, mis on ja mida ei ole

Korteris on nüüd uhke telekas, mis näitab ka neid kanaleid, mida me varem ei näinud. Mõelgem... Veelgi. Rohkem. Võimalusi. Oma. Aja. Raiskamiseks. Ehk siis dr House ja meeleheitel koduperenaised, CSI ja supernaturaalsed vennad. Tasakaalustan telekat idude ja ujumisega.


Vaja oleks isiklikku Peep Vainu, kes mind motiveeriks ja vajadusel nõusid peseks. Suuri kolisevaid saapaid. Elusat seelikut. Suurt punast nuppu, mannekeeni, kahte skeletti, oravat ja uusi prille. Võib-olla ka kiivrit ja tanki...


Käisin kodus ja sain aru, et tegelikult on mul täiesti olemas iseseisvus ja vabadus. Kuigi ma olen vaid semi-isemajandaveesti (ehk SIME). Saan ise söödud-kustud-pestud-kammitud. Vahel ajan taga mingit müstilist korda või nimetan ennast lausa pedandiks, kuid see ei ole võrreldavgi sellega, mis mind ootab mu vanematekodus.


Veepritsmed maas. Appi, tapetakse! Haarake lapid ja asugem nühkima! Kord on suhteline. Mulle meeldib minu kord, mis seab saapad ja kingaksed riiulitele ning asjad mingi seaduspära järgi erinevatesse nurkadesse (loe:hunnikutesse). Nt peavad olema nõud köögis ja lõualuud Teises Toas.


Mulle meeldib vahel saabastega toas patseerida ning jätta seintele värvilisi käejälgi, teha juustest põrandale pusasid, vaadata, kuidas areneb aknalauale jäetud ploomimahlast uus ja uhke eluvorm ning peita sorteerimata asju voodi alla ja kardina taha.


Kui ma lõpuks koristamiseni jõuan teen seda põhjalikult ja mõnuga. Ja tolm on normaalne! Tänu tolmule on Eesti lapsed tervemad kui arenenud riikide lapsed. Ostsin üks päev seemnesegu (kommentaar kõrvalt: “linnutoit”) ning söömise käigus pudenes osa sellest maha. Järgnev pilt nägi välja nii nagu ma oleksin põrandalt prügi söönud :).


Ma ei ole nõus vaatamata pisaratele, ähvardustele ja moosimisele enda kombeid muutma. Ja kui sa juba ühest kohast tolmu pühid, siis pead sa ju ka teisest kohast pühkima. Ning sellega teed sa endale ainult jama, peavalu, meelehärmi ja tööd juurde. Chill. Armastus enda vastu on kõike lubav (aga ta ei tohi teistele kannatusi põhjustada [vähemalt mitte rohkem, kui olukorra paratamatus nõuab]).

No comments: