Thursday 28 February 2008

Hmm, millised hommikud

Magasin süüdimatult liiga kaua. Vasakul on tühi veinipudel, paremal raamat "Teadustöö alused". Minu ees on ümber kukkunud riidehunnik (ehk pehme mägi), selg varjab tegemata voodit.

Voodi peabki tegemata olema, sest muidu on tolmulestadel seal hea ja soe elada! Aken on ka lahti. Et lestadel soe ei oleks. Ma ei ole neid näinud ega lugenud, kuid arvestades seda, et see voodi oli siin juba enne mind... Ilmselt seal ikka mõned on.

Plaanid on suured. Sõin just mesimurakamaitselist tarretist (arctic bramble jelly), kuulasin Moloko'd (The Time Is Now) ning kirjutasin ühe lehekülje teksti, mis võib olla parem kui eelmine lehekülg.

Homme kell 13 saab kõik veidi selgemaks. Ma väga, väga loodan, et kõik läheb hästi.

-------------------------100------------------------------

1 comment:

Liina Hilda said...

Üpris huvitav blogi:)

Sa kom. minu oma, kas ma muidu sind kuskilt kaudu tean ka? :D