Thursday 7 February 2008

Igapäevane menüü

see ei ole minu süü... Minilogid järjepidevuse nimel.

Täna ärkasin umbes kolm tundi plaanitust hiljem ning hilinesin tööle. Midagi ei juhtunud. Lõpetasin täna töölepingu, sest ma ei jõua kevadel nii palju tööd teha, kui vaja oleks :). See tähendab, et ma olen nüüd vabakutseline ning mul on järgmisel kuul vähem raha kui sellel. It sucks.

Leidsin järjekordselt, et vanamehed on sõbralikumad kui naised ning, et kell kaks linnas jalutavatest meestest pooled on purjus või veidi joonud. Avastasin ka seda, et õues on soe ja kevadine.

Õhtul tõusis udu ning ajas inimesed, loomad ja linnud oma urgudesse tagasi. Nähtavus oli väike ning udu moonutas tänavalampide valguse kiireliseks ja kollaseks. Lombid seisid lompide kõrval. Lillepoes müüdi kivi, millel kasvas sammal ja seened.

Kui kõik hästi läheb, siis hakkavad mu juuksed varsti särama ning kollapalaviku vaktsiini asemel tuuakse Eestisse kullapalaviku vaktsiini. Tuunikala ei tohi üle kolme päeva lahtisena hoida, sest muidu ta roomab külmkapist tagasi merre. Vaesed delfiinid...

No comments: