Tuesday 19 February 2008

Liblikate peavalu

Tahan tapeete maalida. Teha mustreid ja ornamente. Must, valge, hõbedane, elevandiluu, verepritsmed. Tahan, tahan, tahan! Aga jälle hääbun viginaks. Küll ma kunagi teen... Tahaksin teha metatekste, joonistada kommentaariumi ja blogosfääri. Vastata ühiskonnale, teha isikliku dialoogi. Ma tahaksin oma mõtteid paberil näha.


Saabaste saaga. Keedukartulite vihmamets. Avokaados peituv virsik. Aniis on vastuseks väga paljudele küsimustele. Aniisi on raske leida. Eile leidsin, kuid ei julgenud veel osta. See ei olnud päris see, mida ma otsisin. Võib-olla on temas veelgi rohkem. Võib-olla on ta vaid teeskleja.


Pesupähkel võib asendada pesupulbrit, kuid ta ei suuda täita pesukaru rolli. Öko on vahel öka. Meie öko ei suuda päästa maailma, kuid suudab lõhkuda (sõprus)suhteid. Kuradi rohelised! Ronige jah kettidega rööbastele. Kas te olete näinud Simsonite osa, kus õilsast ideest saab kaos (nagu alati)?


Ja ma tahan olla kellegi muusa! Ametinimetus MUUSA. Ma arvan, et mul on selleks eeldusi :)

No comments: