Monday 17 March 2008

Damn!

Tegelikult mul on väga palju kirjutada, kuid ma ei leia oma välist kõvaketast üles. See näeb välja nagu soditud A4. Ja üldse on mul kiire. Kui on midagi, mida ma kahetsen, siis see, et ma õppida ei oska ning, et minu rõdul ei ela röövlinnud.

Ilmselt on mul vitamiinipuudus, sest ma olen väsinud kogu aeg. Ja magan vähemalt 10-12 h. Ja mul on suus mingid mõrad. "Siin nendel treppidel...". On võimalus, et mulle hakkavad jälle tarkusehambad tulema. Nad on seda varemgi proovinud, kuid enne pinnale jõudmist leiavad, et see ei ole seda jama väärt.

Teine võimalus on see, et ma olen öösel kassi käppa imenud ning kass üritas ennast päästa ja lõi mulle küüned suulakke ja igemesse. Poogen. Ilmselt ma ei saa kunagi teada... kes andis mulle paki maapähkleid ja miks mul põsk katki oli.

Elu on selline!
Aga mis elu see on...
Minu ainus (glamuurne, seksikas, ilus, värvikas jne) elu
SWEET !!!

No comments: