Wednesday 26 March 2008

Vabandan

Ma pean kõikide inimeste ees vabandama. Eriti sinu. Ma olen olnud suhteliselt nõme viimased kaks tundi/ päeva/ nädalat/ kuud/ aastat. Kuidas kellelegi...

Ehk siis - järjekordne mantra. Loodetavasti tõhus. Ma ärkan varem, olen parem, vingun vähem, hääl on kähe. Ja tõesti. Kõik ei pea teadma ja nägema, mida ma tunnen ja kuidas mul täna jälle sitasti läks. Tegelikult ju ei läinud!

Enesehaletsus on sama eemaletõukav kui meeleheide. Aga see ei ole mina! See on mingi roll. Liiga kauaks võetud roll. Ja ma ei taha kõiki inimesi ära hirmutada sellega, et kõik, mis ma peale "tere" ütlen tiirleb ümber minu. Ma ei tea, miks ma ei oma adekvaatset enesehinnangut... Üleval või all.

Olen iseseisev planeet. Olen komeet. Oh, milline kommilugu. Tahaks tantsida. Loodusjõududega kakelda. Kummikuid. Praksuvat nätsu.

2 comments:

Anonymous said...

Іn that reѕpect іs no cliρ demarcatіοn line,
are dіfferent ones whiсh arе spеcifiсаlly
desіgned foг girls. Checκ out thе fоllowing games that are clοse tο thе net, the ѕolely jοb is the tοp notсh
onеs monetary value money, and the сheаper oneѕ are low
іn quality.

Fеel freе tо visit my web sitе .

.. http://social.2dtg.com.br/index.php?do=/profile-26246/info/

Anonymous said...

For latest information you have to go to see the web and on internet I found this web
page as a finest web site for hottest updates.

My site ... book of ra free game