Thursday 20 March 2008

Vaesed mehed!

Pensionär tekitas Moskva metroos segaduse. Link

Ma saan temast väga hästi aru... Kui ma näen sõna pensionär, siis mõtlen automaatselt vanale paksule ja virilale mammile, kes ähkides bussi ronib ja minu istet tahab. [minu nana on väike ja nipsakas ja ilus ja ma ei võta teda kui pensionäri].


Vanasid mehi näeb palju harvem. Enamasti on nad vaiksed ja kiitsakad. Ilmselgelt naiste poolt ära piinatud ja maha surutud. Naised söövad nende eest toidu ära ja enamasti elavad kauem kui mehed.


Ehk siis töötavad ja näevad mehed vaeva selleks, et naistele pensioni maksta. Pole ime, et see papi need noored libud rööbastele lükkas. [tegemist on emotsionaalse ja läbimõtlemata seisukohaga]


+ Riik pikendas mehe eluiga 8 aasta võrra. Link

- Üksildane vana mees tegi roboti abil enesetapu. Link


2 comments:

Anonymous said...

Väga tore. Ma loen vist tuleviku blogi. Nagu Homsed Uudised.
Aga vanamehe põhjused on igati selged, noored naised ei tahtnud teda või kommenteerisid tema suguvõimekust. Aga vanu mehi on vähem, sest keskmine eluiga on lühem. Naised panevad mehi rohkem riskima. Loodame, et teistpoolsuses on parem elu.

Bibitum said...

Tegemist on homsete uudistega, mida on võimalik kätte saada ka täna, kuid... nii ei ole ju üldse lõbus.

Mulle meeldib aega väänata ja postitusi laotada visuaalse üldmulje pärast. (uus kuupäev - uus vahepealkiri)