Sunday 23 March 2008

Yeah! Yeah! Yeahs!

Kuradi hea on piimaleti ees tantsida. Kate Moss on minu uus iidol :). Oma muusika. Avokaadode trollimine, mahlade mõnitamine, puuviljade nuusutamine. Tan-dadada, tan, dadadada, tan...

Mulle meeldib maitseaineid osta. Nt paelus mind väga pikalt mõte estragoni (roheline) ja aniisi ostmisest. Now I have them! Tähtaniisi (pildil) mul siiski leida ei õnnestunud.

























Ostsin Hispaaniast safranit, sest ma ei olnud seda oma kodupoodides märganud.
Tegemist oli pakiga, kus on näha, mida ma ostan ja kui palju seda on. Santa Maria minipaki kohta ei oska ma midagi öelda. [anyway, minu oma on ilusam].

Salvesti "Tuhande saare kaste" näeb armas välja. Ma ei olegi vist varem näinud selle kastme "tõlgitud versiooni"...Füüsal on odavamaks läinud. Miniarbuus maksab u 80 krooni! Kõige huvitavam oli siiski maitseainete riiul.

Kui sa tahad oma naisele midagi kallist ja hõrku kinkida, siis kingi talle vaniljekaun! Santa Maria sinise etiketiga purgis on must krõnksus juurikas. See näeks ilma nende siltiteta loomulikult parem välja, kuid keegi pole täiuslik.

Vaniljekaun kaalub 3 grammi ja maksab 45 krooni. See ei tundu eriti palju. Onju? Kuid kilohind on lummav - 15 299 krooni. Safranil on see vaid närused 6579 krooni. Narkootikumid on so last spring! Uus narko on maitseained!


No comments: