Friday 14 September 2007

By the way you are gay

Kas te teadsite, et Fiskars on teinud juba 40 aastat oranže kääre? Nüüd teate. Sain isegi seda tõestava kleepeka mingist tööriista-masina-ehituse-sae-muruniiduki poest. Lisaks tutvustati mulle kinkepakki, kus lisaks klassikule on veel väikesed oranžid käärid (juubeli puhul) ja veelgi väiksemad kummist käärid, mida saab võtmete külge panna.












Üritasin osta mustade mummudega mustasid kindaid. Üks paar oli, kuid liiga suur. Number kaheksa oli otsas. Valgeid valgete ja valgeid sinistega ma aga ei tahtnud...

Deep. Kuna ma olin öösel ilge ludri ja töö ei edenenud, läksin umbes kell 2 magama , et kell seitse tõusta (mida ma ka tegin). Sellep ei jõua ma kahjuks esimesse loengusse. Kuna ka järgmine on samas aines, siis ehk micron ära kuidagi. Töö kiidab tegijat vms.

No comments: