Sunday 30 September 2007

Ilus ja hea - pildikesed

* Need nn pildikesed on suur osa minu päevast ja meelelahutusest. Mind tänaval kohates võib jääda mulje, et ma saadan kogu aeg kellelegi sõnumeid. Tegelikult ma kirjutan endale märkmeid. Midagi www.otseelust.com-laadset. Spioon ;). Ma olin suhteliselt üllatunud, kui avastasin, et mul on telefonis 67 salvestatud sõnumit. Ma ei teadnud, et sinna nii palju märkmeid-sõnumeid-mustandeid üldse mahub. Eriti toredad on sellised pidused sissekanded. Nt meeldib mulle üles kirjutada keda ma linnas nägin. Huvitav on neid hiljem lugeda ja avastada, et kõik on kirjas vähemalt kaks korda ja kirjapilt on hmm... loominguline.

* Olen sellel nädalal leidnud kaks liblikat abitult lifti eest vedelemas. Ma võtsin nad tasakesi pihku ja viisin õue. Ehk nad veel elavad... Üks ei tahtnud alguses ära lennata. Ta hoidid oma pisikeste jalakestega mu sõrmest kinni ja lehvis tuule käes. Lõpuks lendas ta üle garaažide.

* Mul on tekkinud üks nägemus või soov. See ei ole tegelikult väga keeruline või utoopiline. Soov muusikavideoliku sügise järele. Natuke Sõpruse Puiestee, natuke Vennaskond. Et oleks palju lehti maas ja värvilistest puudest allee ja termosega teed.

* Mul on alati väga hea meel kui ma näen kuskil harjaga punkareid. Jällegi nostalgia. Näiteks sellel neljapäeval nägin ma Jõgeval harja ja kitarriga punki ja eile kondas Tartus ringi üks pungilik paar. Punk ei ole surnud!

* Eile oli Tartus suvi (kuulsin, et ka Tallinnas). Värvid olid ilusamad ja õues oli piisavalt soe, et tagi seljast võtta (tänu sellele ta mul mõneks ajaks ära kaduski). Ma ilmselt kujutan ette, kuid mulle tundus, et tagasi olid ka lõhn, linnulaul ja paljad sääred.

* Tartu on praegu väga ilus. Suur, suur juubel on tulemas - Tartu Ülikool 375 (4.-6. okt). Kõik peahoonet ümbritsevad majad on korda tehtud. Ülikooli tn 16 maja küljele on tehtud maaling. Kõikjal on lillepotid, lipud ja lipsukesed. Lisaks veel fotograafid, teklid ja laulud (Gaudeamus). Monstrum kerkib (osaliselt juba klaasiga kaetud), Tigu värvub valgeks...

* Killukesed tänavalt: "Tsau, eks me näeme homme, kui just ära ei sure!". Umbes 3aastane poiss bussis: "Mikis teised siin peatuses maha ei lähe! Miks selles bussis tulesid ei ole? Näe, näe! See torn ei kukkunudki ümber!"- tigutorni juures. Ema lastega poes: "Miks minu sõna midagi ei maksa!?". Kõne lõpp: "Tsau sina ka, nägemist!"

*Virukeskus -Tiimarist saab osta sametist Buddha, kingapoest tellida karvased kingad. Minu lemmiksaapad osutusid natuke kalliks 10 199.- . Teistest erineb natuke TrendExpress, kus on liikuv kingariiul, kingakaamera, muhklik põrand ja trummikomplekt (kui mina seal käisin tegeles sellega väike soomlane). Tarbida on mõnus!

*Palun öelge, et BAMBI on poiss! Ma olen teda alati poisiks pidanud. Ja mitut kutti ka meeltesegaduses nii kutsunud.

No comments: