Friday 21 September 2007

Pildikesi ja pilte

... eilsest ja tänasest ja võib-olla ka paar päeva vanemaidki.

* Annelinn. Suurte karpmajade vahel on kitsas S-kujuline kurv. Inimesed on väsinud ja tahavad koju. Tekib ummik. Ühelt poolt tuleb kolm, teiselt poolt neli autot. Kuhugi liikuda pole. Üks auto hakkab teokiirusel tagurdama, keegi liigub edasi, keegi tagurdab veel. Mingist autost hüppab välja ärritunud venelane ja ütleb „davai!“. Paneb oma auto ära ja hakkab liiklust reguleerima :). Edukalt.

* Hansakeskuse ette on kogunenud suur hulk noori inimesi. Ilgelt põnev, mitte midagi ei paista. Muusika a’la Axel Frog vms. Loomulikult ma läksin nillima! Mingid kutid tegid seal breiki ja robotit. Varsti oli kõik ja seltskond voolas märkamatult laiali.

* Tüdruk jookseb bussile. Mul oli järsku nii hea meel selle üle, et inimesed saavad/suudavad vajadusel joosta. 28 km/h on lagi ja seda suudavad säilitada väga vähesed ja suhteliselt lühikest aega. Aga ikkagi... Jooksmine on hea!

* Kitsas tänav (nimi on selline). Tulen mööda treppe alla ja minu ees läheb üks mees. Lahe mees. Umbes nagu Sõpruse Puiestee süntekamängija Kaupo (Süda!?). Pikk. Lõnguselik. Selline chilli riietuse ja kõnnakuga. Ja pikkade lokkis juustega. Nägu kahjuks ei näinud. Võibla oli koletis? Nääh :)

* Bussis oli hommikul mitu ilusat poissi. Vist kõigil olid seljakotid. See tuli mulle üllatusena. Tüdod käivad truult oma käekottidega. Ma vist eeldasin, et poistel on pigem üleõla kotid. Aga võta näpust :). PS Ühel poisil olid lahedad hallikad prillid ja ta vist kuulas Metro Luminali „Reboot“-i

* Neiu istub bussipeatuses. Ta on selline armas ja malbe ja vabandavalt naeratav. Ma alguses ei taipagi miks. Siis märkan. Tal on nina mustaks võõbatud, vurrud näkku ja suur rasvane R otsaette. Rebane... :)

*Metsis ründas seenelist :) link (tegelikult oleks see olnud UUDIS siis, kui mees oleks metsist rünnanud...)


* Kiirabi sõidab mööda kõnniteed Kaubamaja juurde. Järeldus – tarbimine kahjustab tervist.

*Melodroomi sünnipäeva ja „Maailma mustrite“ plakatid.

*Laps potikutega suures veelombis plätserdamas.

*Teleskoop ümbrisega vihmavari seltsis.

*Suhkrukristallid või kristallsuhkur.

*Lumpenproletariaat.

*Pure Stone (V&B).

*Tige Tikker.

1 comment:

Anonymous said...

melodroom oli väga vinge pidu by the way.

ja sul on äge blog, täiesti võhivõõra inimesena olen hakanud seda regulaarselt jälgima. tavaliselt ma nii ei tee.