Tuesday 4 September 2007

Ma olen NEITSI!

Tähtkujult. Kavatsen endale sellise T-särgi kunagi teha. Kuigi ma ei korralda oma elu horoskoobi järgi, pean nentima, et osad asjad vastavad siiski tõele. Ma ei salli väikeseid kõrvalekaldeid. Nt see, et osad lingid üle-eelmises postituses näevad teistsugused välja (vale värv ja joon). Ma võin sellega ilmselt tunde tegeleda ja kui ma täna ära väsin, tegelen sellega kunagi edasi.

On n-hulk asju, mis peavad olema täiuslikud ja siis on u-hulk asju, mis võivad olla sellised nagu nad tahavad. Nt mu juuksed saavad tihti nautida luksust nimega vabadus. (Ehk siis, alati kui ma oma vanematega kohtun ütlevad nad midagi mu juuste kohta. Nad on mind isegi täiskasvanuna kammiga rünnanud. Neid on kaks ja nad on suuremad :(). Bed Head on raskesti saavutatav soeng, mõned ei oska seda lihtsalt hinnata.

Ilmselt olen ma ka tujukas... VÄÄÄH!!!

U-täht töötab jälle! Jippy!

Ja mulle ei meeldi see tyyp, kes juba mitmendat päeva puurib, puurib, puurib ja vahel taob ka haamriga. Ja mulle ei meeldi see, et alati kui ma üritan toas ringi liikuda jääb mul mingi juhe varvaste vahele. Nagu ütles üks mu hea sõbranna - JUHTMETETA ELEKTER!

No comments: