Monday 3 September 2007

Dystroofik

U-täht ei tööta. P-täht plõksib. Ning mingil imelikul põhjusel taon ma nüüd kõiki klahve nag maniakk. Imelik...

Ml olid eilsega sred plaanid. Pnane vein ja hea film. Lõpks lõppes asi sellega, et ma lgesin Sandmani ja jäin kell 22 riietega magama ja keeldsin neid seljast võtmast. Siidine seelik... Mmm :) Ma teadsin, et ki ma ennast liigtan läheb see hea ni ära.

Tänasega olid ml veel ambitsioonikamad plaanid. Ma pidin varaklt Hot! minema ja endale si hilpe ostma. Siis veel mit poodi. Varsts juustest saabasteni (MUL ON VAJA KOLISEVAID SAAPAID). Aktusele pidin ka minem kl 18-x

Ki ma olin leidnd endale väga minlikke hilpe nägin müüja kõrval rippmas ideaalset kleiti. Ma olin sht kindel, et keegi on selle jba endale krabanud ja kõrvale pannd, kuid ei. JA NÜÜD SEE ON MINU !!! Pärast seda poes käik olin ma u 500 kr jagu vaesem, kuid mul oli SEE kleit ja uus mantel.

Igasgne hängimise ja aktsel istmise tj läks ära ja nüüd ma istn ilma te ja vanade hilpteta ja soojendan läpakaga oma jalg.

Aga õhtul on ELIIT ja rebaste ttvmisõht

No comments: