Friday 14 September 2007

Check, please!

Kassas seistes kuulsin huvitavat vestlust:
Mees:" Kas sul keppi on?"
Naine:" Ei..."
Mees:" Tahaksid?"
Naine:"Lõpeta ära!"

Ja kui ma juba oma raha olin toitu investeerinud ja veetnud meeldivalt aega tarbimiskeskuses, möödusin liivahunnikust, mille otsas oli kobar lapsi. Kostus: "I believe I can fly..."

Inimestele meeldib tarbida. Väga helge oli kuulata umbes nelja-aastast tirtsu hõiskamas "Kollasesse poodi! Kollasesse poodi! Jee! Kollasesse poodi!", kui buss peatus HyperRimi juures (mis on...KOLLANE!)

Kas te teadsite, et ainuke kuu, millal Eestis lund sadanud pole on juuli?

ppuS asiiL-annA: "Ma olin purjus ja täiesti kivis ja /.../ täielik paranoia!"

I am insane and you are my insanity...

International Tuut Tuut - kiri veoautolt :)

2 comments:

Anonymous said...

tsau, ehk saaksid öelda, kust on pärit tsiteering:

Anna-Liisa Supp: "Ma olin purjus ja täiesti kivis ja /.../ täielik paranoia!"

aitäh!

Bibitum said...

Kahjuks ei :)