Tuesday 9 October 2007

Eilsed uudised

Esmaspäev... Esmaspäevad on need kõige hullemad. Sa ärkad. Ja siis sa pead kuhugi minema. Tõenäosus, et sa tahad sinna minna on väike. Laupäev ja pühapäev mõjuvad töötavale inimesele sama laastavalt kui kolmekuune suvevaheaeg lapsele. Puhkuse ja tsilliga harjub kiiresti.

Minul oli aega neli tundi. Ja ma suutsin ikka hiljaks jääda. Kodust lahkumine kiisuke-veel-üks-tilk-meetodil. Õnneks ma ei pidanud oma hilinemist vormistama kohalejõudmisega. Mulle meenus, et eelmine esmaspäev lõppes sõnadega "Järgmisel esmaspäeval peedistan siis teid topelt!". Kuna ma ei olnud "peedistamiseks" valmistunud (of course), siis otsustasin, et täidan oma ülesande pigem kirjalikult.

Hakkasin lonkima. Ja nägin midagi imeilusat (millest kõik teised lihtsalt üle astusid/hüppasid) -> suur õlilaik (õlireostus?). Suur ja nii, nii värviline. Plätserdasin natuke selles. Tundsin rõõmu tema ilust. Ja kurbust, et ma tõstsin fotoka kotist välja. Ja kurbust selle pärast, et isegi siis kui mul oleks fotokas kaasas oleks tegemist paraja käkerdisega, mis ei suuda seda ilu jäädvustada.

Lavazza (seda kohta te kaardilt ei leia ;) ). Toit, mida ma tegelikult ei vajanud. Tasuta wifi. Kui ma väljas suitsul käisin tuli päike pilve tagant välja ja tegi mulle haiget. Nii ilus ja kevadine oli kolmeks minutiks. Kõik peegelduvad pinnad suunasid päikese mulle silma ja silmad läksid vesiseks.

Suhteliselt mõttetult linnas käigult koju kablutades (kuulsin seda sõna mingi tydruku telefonikõnes) tundsin, et õhus on arbuusilõhn. Ilmselt on see seotud kõdunevate lehtedega. Või on see kaval bränding- tunnuslause Tartul juba on, samuti logo, lipp, vapp ja ülikoolihümn, nüüd oleks vaja ka lõhna. Midagi noortepärast a'la Hubba Bubba (ehk läks õigesti).

Tänaseks avastuseks oli Ordis nähtud jublakas, mis on vargapesa analoog usb-i maailmas. Mingi jublakas, tänu millele sa saad minna meeletuks ja ühendada korraga kõik kuus mälupulka oma läpaka taha. Ja seda saab veel keerata ja väänata. Vaadake ise-> Link

PS. Heroes-i teise hooaja teise osa saab (kuueosalisena) kätte YouTubest.

PPS. See on hämmastav kui palju nalja võib saada kellevääratusest. Tahtsin öist pläskut võrrelda maisitõlvikuga, kuid ütlesin
maisitõrvik. Samas kui tõlvik põlema panna ta pm ongi ju tõrvik... Onju?

PPPS.
Asjad mida teada->meemid, stringi teooria, tühitähistaja

No comments: