Thursday 18 October 2007

Ma ei ole igav !!!

Mul on lihtsalt kiire... Kuna ma ei oska aega planeerida, ta lihtsalt on, ta lihtsalt juhtub, siis pean tegema asju uneajast. Muusika on ainult ühes kõrvas, sest kui ta oleks kahes, ei saaks ma mõelda, vaid kuulaksin muusikat. Ja ma pole isegi märkimisväärselt blond.

Siin ma siis istun. Teen tööd ja lõõgastuseks loen britneydest ja bradidest muinasjutte. Mu isa väidab, et mul on "haige mõttemaailm", kuid mulle tõesti sobib öine eluviis. Mulle meeldib ka õues siis rohkem, kui on juba pime.

Ja asfalt läigib vihmast ja on soe. Ja maas on libedad lehed. Ja klubis on libedad mehed. Ja õues on kõdunemise ja suitsu lõhn. Ning varesed-rongad-hakid on kogunenud puudele ja röögivad. Nagu täna olekski See päev. Nagu "Lindudes". Teate küll...

Jah, ma otsin Google-st pilte bonsaidest ja tahan endale ka mõnda...

Meedia bonsai

No comments: