Friday 26 October 2007

Haige unenägu

Osa1
Vanade tuttavate ja sõpradega Tallinna baare külastamas. Erilised urkad. Kindlasti oli ühe nimeks TRAFFIC ja see asus seal Viru hotelli vastas (seal enne turgu olevas majas). Selles oli korralik nõukalik peolaud süldi ja kardulasalatika. Need, kes sealt põgeneda ei suutnud, pidid jõmmidega tantsima. Minul vedas.

Osa2
Mingi neiuga laulmine rannas :). Rääkisime laulupeost ja laulikutest. Ma pidin talle ju selgitama, et ka mina olen laulnud ja laulupeol käinud. Palju linde. Korjan kivide seast fantastilisi fossiile ja poolvääriskive. Väga šeffid kivistised olid. Korralikud jeesuse-eelsed teod ja koorikloomad, lisaks mõned kristallilise struktuuriga kivikesed.

Osa3
Väikesed poisid on tänaval. Aia ees on mururiba. Nad otsivad vihmausse. Mina, vana vihmaussikütt, tõmban kohe ühe välja. Aga ta osutub selliseks nunnuks ja rääkivaks vihmaussiks. Ta ei taha minu juurest lahkuda. Ta mässib oma tugeva saba mulle ümber kaela ja muutub mustaks ja karvaseks (nagu kass) ja soojaks. Kuid samas on ta jätkuvalt see väike ja roosa vihmauss (a'la worms).

-> Laulda mulle meeldib (kuigi mulle tundub, et ma ei oska enam...). Hirmus tahtmine tuli randa kive korjama minna (kuigi neid ametlikult ei tohiks ära tassida). Ma olen seda teinud peaaegu kõikidel (lapsepõlve) suvedel. Vihmausse olen lapsena söönud ja emale voodisse viinud. Kõik on kontrolli all :). See karvane vihmauss oli ilmselt minu karvane VEST (jah, mul on karvane vest, selline hall. Nagu hundinahk), mis mulle ümber kaela ronis. Võib-olla ta üritas mind tappa? Nääh!

No comments: