Wednesday 17 October 2007

Mehed on tagasi!

Milline meeldiv üllatus! Leidsin sellise reklaami Tartu Kaubamaja seinalt. Kahjuks ei selgunud, kus ja miks nad vahepeal olid. Ja millega nad siis tegelesid... Võimalik meelelahutus -> LOL

-> Tegemist on jätkuga, sest mulle ei meeldi lühikesed postitused (tegelikult on juba neljapäev)

Ma vist olen juba maininud, et mehed mulle meeldivad. Mõned naised ka, kuid vähesed. Nimetan ennast antifeministiks. St, et mehed võiksid käituda nii nagu nad on siiani käitunud ja naised võiksid vähem viriseda (oi-kui-ebapopulaarne-sõnavõtt ! Teades, et paljud, kes seda loevad on naised...)

Kuid ka see on millegagi seotud. Näiteks sellega, et viimasel ajal mulle meeldib olla persona non grata. Tüüp, kes võtab sõna siis, kui kõik teised oma pahesid salgavad ja nohisedes tooli sisse vajuvad. Ja kui on vaja, siis ma tulen teiega kaklema ka ;)

Tegelikult olen ma nagu lilleke. Jaa, jaa jaa :)

No comments: